بسم الله الرحمن الرحیم

 

قوانین مرتبط با اختلافات سایت ایفا

 

لغو معامله

1-1 خریدار از خرید منصرف شود و خواهان برگشت مبلغ مبادله باشد در صورتی امکان پذیر است که فروشنده نسبت به ارسال کالا هیچ گونه اقدامی نکرده باشد.

1-2 فروشنده نسبت به ارسال کالای ممنوعه یا قاچاق اقدام کند و این موضوع محرز گردد.

1-3 کالای دریافتی با کالای ثبت شده مطابقت نداشته باشد و یا معیوب باشد و این مسئله توسط فروشنده ذکر نشده باشد.

تبصره منظور از تطابق این است که کالای دریافتی باید مشابه عکسهای ثبت شده در سایت و ویژگی های ظاهری و باطنی ذکر شده توسط فروشنده  باشد.

1-4 کالای ثبت شده اصل نباشد و یا دارای ویژگی منفی خاصی باشد و فروشنده این موضوع را بیان نکرده باشد.

1-5 رنگ کالا با رنگ داخل تصاویر ثبت شده و ذکر شده تطابق نداشته باشد و این و یژگی شامل کمرنگ یا پر رنگ بودن نمیشود.

1-6 کالای دریافتی ناقص باشد وفروشنده ان را ذکر نکرده باشد.

1-7 تعداد کالای دریافتی برابر سفارش نباشد.

در همه موارد ذکر شده خریدار میبایست با رائه مستندات لازم اقدام به شکایت طی مدت تعیین شده (5 روز پس از دریافت کالا که این زمان دقیق از طریق سامانه پست قابل رویت میباشد) نماید تا کارشناسان نسبت تصمیم گیری دقیق و عادلانه اقدام نمایند. ضمنا هزینه برگشت بر عهده فروشنده میباشد و برگشت کالا باید با پست های مجاز ذکر شده انجام گیرد و مسولیت هرگونه خسارت در حمل و نقل کالای برگشتی خریدار میباشد.

 

تحویل کالا

2-1فروشنده میبایست تا 36 ساعت پس از ثبت سفارش نسبت به ارسال کالا اقدام نماید و در صورت عدم ارسال کالا بنابه دلایلی این موضوع را طلاع رسانی نماید.

2-2ارسال  از طریق پست های مورد تایید (پست پیشتاز جمهوری اسلامی، شرکت تیپاکس و شرکت تی پی جی) انجام شود و بارکد پستی در سایت ثبت گردد.

2-3چنانچه که کالا توسط شرکت حمل گم شود یا دچار خسارت گردد سایت هیچ گونه مسولیتی نخواهد داشت و فروشنده بایستی از شرکت حمل شکایت و خسارت دریافت نماید.

2-4اگر مشخص گردد که کالا توسط خریدار مورد خسارت واقع شده خریدار حق فسخ را ندارد.

2-5مسولیت ارسال کالا جهت تحویل به خریدار بر عهده فروشنده میباشد و مسولیت هرگونه مشکلی برای کالا پس از تحویل به عهده خریدار میباشد.

از شما کاربران محترم خواهشمندیم  انتقاد و پیشنهاداتتان را از اینجا به ما اعلام نمایید تا در جهت بهبود اقدام شود.