بلاگ

هر آنچه درباره فروش آنلاین لباسهای دست دوم خود باید بدانید

سطل آشغال یک نفر ، گنجینه یک نفر دیگر

این روزها به نظر می رسد همه از پسر عموهای جوان و باحال شما گرفته تا خانم هایی که از باشگاه کتاب مادرتان هستند همه در حال فروش آنلاین لباس های دست دوم هستند. قبل از اینکه مدیرعامل Relovv ، یک برنامه موبایل برای خرید و فروش لباس ، شوم ، در همان مکان شما بودم – از شلوغ کردن و پول درآوردن بسیار هیجان زده بودم اما برای شروع به کمک نیاز داشتم. با 80 درصد کمک های مالی لباس به محل های دفن زباله ، یافتن خانه جدید برای لباس های دست دوم شما نیز برای کره زمین بسیار مفید است.

در اینجا شش مرحله سریع و آسان برای کمک به شما در شروع فروش آنلاین لباس و لوازم جانبی آورده شده است. شما می توانید این کار را انجام دهید!

مرحله 1: سیستم عامل های خود را انتخاب کنید
کجا می توانم لباس هایم را به صورت آنلاین بفروشم؟

در حالی که مکان های زیادی برای خرید و فروش لباس وجود دارد ، اما هیچ دو سیستم عامل دقیقا شبیه هم نیستند. 

Tradesy و The RealReal فقط برای لوکس هستند. Poshmark و eBay بیشترین میزان بازدید را دارند ، اما در ازای فروش بیشتر پورسانت بیشتری پرداخت خواهید کرد. ThredUP ساده ترین است زیرا شما می توانید لباس های خود را به داخل بفرستید ، و شرکت آنها را برای شما می فروشد ، اما کمترین هزینه را خواهید کرد. Etsy برای اقلام دست ساز و یک نوع سرگرم کننده است. و سپس Depop و Mercari وجود دارد – که همه آنها سیستم عامل های عالی برای فروش تقریبا هر چیزی در کمد شما هستند. 

فشار فروش در چندین سیستم عامل را احساس نکنید ، اما اگر می خواهید به دنبال آن بروید ، می توانید از یک مدیر چند پلتفرمی مانند List Perfectly استفاده کنید .

مرحله 2: هوشیار باشید. و واقع بینانه است.
چه مواردی را باید بفروشم؟

این احتمال وجود دارد که شما یکبار از لباسی که می فروشید خوشتان بیاید – اینگونه لباس در کمد شما تمام می شود! اما یک قطعه “بد” می تواند مشتریان را برای همیشه ترساند. در مورد آن فکر کنید اگر یکی از وسایل شما فرسوده و لکه دار باشد ، ممکن است مشتریان بالقوه کیفیت و شرایط تمام قطعاتی را که می فروشید زیر سوال ببرند. 

گرچه برای انتخاب مواردی که می فروشید عالی است ، اما لازم نیست تا زیبایی مورد نظر شما در عکاسی از آنها منسجم باشد (بیشتر در مورد شماره 3). 

نگاهی به لیست زیر بیندازید. اگر لباس شما در یکی از این دسته ها باشد ، احتمالاً فروش آن در سایت های خاص مد مشکل خواهد بود. اگر مورد منحصر به فرد یا پرنعمت باشد ، تا زمانی که هنوز در شرایط خوبی باشد ، ممکن است برای Depop یا eBay مناسب تر باشد.

  • The Garment is Damaged به
    دنبال اشک ، لکه یا پرز باشید. اگر مورد آسیب دیده است ، باید خسارت را عکاسی کرده و توصیف کنید ، در غیر این صورت ممکن است هزینه کالایی به شما پرداخت نشود.

  • لباس یک سبک قدیمی است
    اگر لباس شما یک سبک منسوخ شده است ، بهتر است آن را نفروشید. به عنوان مثال ، ممکن است فروش آجیب ، لباس / دامن اسکیت باز یا بلوزهای شفاف دشوارتر باشد.

  • پوشاک بدون مارک است
    اگرچه ممکن است کالاهای با کیفیت عالی یا بوتیک منحصر به فردی برای فروش داشته باشید ، اما لباس های بدون مارک می توانند چالش برانگیز باشند. مشتریان نمی توانند لباس های شما را قبل از خرید بپوشند ، بنابراین معمولاً تمایل بیشتری به خرید مارک هایی دارند که با آنها آشنا هستند.

اگر کالای شما در دسته های بالا قرار نگیرد اما در عوض با یک یا چند معیار زیر روبرو شود ، احتمالاً فروش آن خوب است:

  • شرایط جدید با برچسب ها / جعبه یا شرایط “مانند جدید”
    مشتریان اقلام جدید یا “مانند جدید” را دوست دارند که می توانند با پول کمتری نسبت به آنچه در فروشگاه خرج می کنند دریافت کنند.

  • سبک های فعلی (هنوز در فروشگاه ها موجود است)
    مشتریان همیشه به دنبال جدیدترین سبک ها یا قطعات “کلاسیک” هستند که در غیر این صورت برای خرید به فروشگاه می روند. برخی از مواردی که همیشه مورد تقاضا هستند عبارتند از: Nike Air Force 1s، North Face Down Jackets، Patagonia or Columbia Fleece Pullovers، Adidas Track Colors، Levi’s Mom Jeans، For Love & Lemons Dresses، Belts Gucci، and Lululemon Leggings. 

  • نام تجاری در مقابل بوتیک
    در اکثر سیستم عامل های فروش مجدد ، مشتریان قادر به امتحان کالای شما نخواهند بود و در صورت عدم مناسب بودن ، نمی توانند آن را پس دهند. به همین دلیل ، خریداران لباس های نام تجاری را ترجیح می دهند ، جایی که آنها با اندازه و کیفیت آن آشنا باشند.

  • کالاهای جدید و نوآورانه یک نوع  در حالی که نام تجاری معمولاً آسان ترین فروش است ، مشتریان همچنین عاشق قطعات یک نوع پرنعمت هستند که در هیچ جای دیگری نمی توانند پیدا کنند. جادوی فروشگاه صرفه جویی را با ذکر قطعات ویژه خود به آنها بیاورید.

    مرحله 3: تصاویر خود را کامل کنید
    چگونه باید از وسایل خود عکس بگیرم؟

خبر خوب! دوربین تلفن شما و یک صفحه پوستر بزرگ سفید یا دیوار سفید تمام آنچه را که برای بدست آوردن یک تصویر عالی لازم دارید ، هستند. خیالتان راحت باشد که لباس خود را مدل کنید ، اما هرگز برای انجام این کار تحت فشار قرار نگیرید – یک عکس ساده در پس زمینه سفید بسیار خوب است ( برای الهام گرفتن از ویویان فان دیدن کنید).

همچنین می توانید لباس خود را با استفاده از آویز و نوار چسب (یا اگر میخ استفاده می کند) به دیوار سفید آویزان کنید. سپس ، مطمئن شوید که پنج عکس زیر دریافت کرده اید: جلو ، عقب ، جزئیات ، جزئیات و برچسب. 

حتماً از نور طبیعی استفاده کنید و کل ماده را در شات قرار دهید (قطع نشده باشد). چین و چروک ها را صاف کنید ، یا برای لباس هایی که دارای چین های عمیق تر هستند از بخارپز استفاده کنید. از استفاده از عکس های موجود در بازار یا عکسهای تجاری خودداری کنید و از استفاده از فلاش یا فیلترهایی که ممکن است رنگ لباس را تغییر دهند خودداری کنید. و البته – هیچ عکس مبهمی!

مرحله 4: قیمت مناسب آن
چقدر می توانم انتظار داشته باشم که تولید کنم؟

همه عاشق معامله خوب هستند ، مخصوصاً وقتی صحبت از لباس های دست دوم می شود. در دنیایی که هزاران مکان برای خرید وجود دارد ، قیمت خوب مهمترین نکته برای متقاعد کردن کسی برای خرید لباس شما است. 

اگر هدف شما فروش سریع است ، توصیه می کنم کالای خود را نزدیک به 75 درصد از قیمت خرده فروشی (حداقل 50 درصد تخفیف) قیمت گذاری کنید. من می دانم که شما احتمالاً می خواهید بیشتر تولید کنید ، اما بدانید که هرچه قیمت لیست شما بالاتر باشد ، چرخه فروش کندتر خواهد بود.

مرحله 5: ارسال
کالای من فروخته شده است! حالا چی؟

به شما تبریک می گویم ، Saina-babe ، کالای شما فروخته شد! اگرچه ممکن است روند حمل و نقل ترسناک به نظر برسد ، اما دقیقاً مانند دوچرخه سواری است – اگر یک بار آن را رها کنید ، ساده است.

روند حمل و نقل دقیق بستگی به سیستم عامل شما دارد ، اما ارسال با USPS یک گزینه استاندارد در سیستم عامل هایی مانند Poshmark ، Depop و Relovv است. 

هم اکنون به چگونگی کارکرد آن می پردازیم:

  • با هر جعبه ای که در خانه دارید ، این کالا را بسته بندی کنید یا یک جعبه حمل و نقل با اولویت رایگان از USPS دریافت کنید. من به شدت توصیه می کنم که یک یادداشت کوچک تشکرآمیز برای مشتری بگنجانید – این واقعاً مهم است که وقت آن فرا می رسد که آنها نظر خود را بنویسند!

  • این سیستم عامل به طور معمول برچسب حمل و نقل USPS پیش پرداخت را برای چاپ و ضبط جعبه به شما ارسال می کند. آن برچسب را در خانه چاپ کنید یا هزینه کمتری برای چاپ در UPS محلی خود پرداخت کنید. سپس جعبه خود را در USPS محلی خود رها کنید. از آنجا که برچسب پیش پرداخت است ، هزینه ای از شما دریافت نمی شود. نکته حرفه ای: می توانید برچسب های USPS را از UPS ارسال کنید!

مرحله 6. دریافت این پول ، عزیزم
چگونه می توانم حقوق بگیرم؟

وجوه شما پس از دریافت کالای مشتری در دسترس خواهد بود. به طور معمول ، مشتریان 24 تا 48 ساعت فرصت دارند قبل از نهایی شدن فروش ، خرید را تأیید کنند یا مشکلی را گزارش دهند و سپس وجوه شما آزاد می شود. 

برای اکثر سیستم عامل ها ، وجوه به یک حساب درون برنامه ای وارد می شود که می توانید سپس آن را به بانک خود منتقل کنید. همچنین می توانید از این پول برای خرید در سیستم عامل استفاده کنید.

به یاد داشته باشید ، خرید از طریق سیستم عامل از فروشنده دیگری مانند شما پشتیبانی می کند و خرید مورد استفاده 82 درصد پایدارتر از خرید جدید است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *