بلاگ

نکته برای نحوه موثر قیمت گذاری کالاهای دست دوم

در فیسبوک به اشتراک بگذارید
توییتر در توییتر

زمان مطالعه: 6 دقیقهفروش کالاهای دست دوم مانند لباس های مورد علاقه می تواند راهی عالی برای کسب پول اضافی یا راه اندازی یک تجارت کوچک در یک حرفه موفق و غیر منتظره باشد. بهتر از آن ، برای شروع کار سرمایه گذاری زیادی لازم نیست و احتمالاً می توانید آنچه را که در خانه نیاز دارید پیدا کنید و در حالی که در آن هستید ، اتاق خود را سر و صدا کنید.

اما چالشی که با فروش دست دوم هر چیزی روبرو می شود این است که چه هزینه ای را برای آن بپردازید: بیش از حد بخواهید ، و این کالا هرگز فروخته نخواهد شد. خیلی کم بپرسید ، و شما خودتان را از سود محروم کرده اید.💸

تصور کنید که این کار مانند تهیه یک مرغ سوخاری برای یک مهمانی شام است: آن را بیش از حد فصل کنید و بعید است که میهمانان با عطر و طعم به فروش برسند ، چه برسد به اینکه برای یک لقمه دوم برگردید. زیر فصل آن ، و شما 12 ساعت آینده را صرف ناراحتی خود می کنید که می توانستید بهتر عمل کنید و آرزو می کنید کاش چنین نتیجه ضعیفی کسب نمی کردید!🐔 🐔

خالی

بنابراین ، چگونه مطمئن می شوید که کالاهای دست دوم شما هر بار ، به درستی قیمت گذاری شده اند؟ این شش نکته را برای نحوه قیمت گذاری کالاهای دست دوم خود دنبال کنید و در مسیر درست قرار خواهید گرفت:

1. قیمت خرده فروشی فعلی را بدانید

با شناسایی اینکه کالا در هنگام جدید بودن چه چیزهایی را به فروش می رساند ، شروع کنید. وقت خود را برای مرور موجودی چند خرده فروش صرف کنید تا ارزش بازار را تعیین کنید.

مطمئن شوید که به مدل یا طراحی مناسب نگاه می کنید! در دنیای امروز ، محصولات به طور مداوم در حال اصلاح یا به روزرسانی هستند و اگر محصول دست دوم شما دیگر در تولید نباشد یا عرضه محدودی داشته باشد ، این ارزش می تواند سر به فلک بکشد.

به طور جدی ، شما متعجب خواهید شد که اگر قطعه پیش ساخته شما دارای ویژگی های متمایز است یا از مواد مختلفی به عنوان مدل فعلی استفاده می کند ، چقدر ارزش به شدت تغییر می کند

نکته مثبت: برای نتیجه دقیق تر ، هر جا ممکن است از شماره مدل استفاده کنید.

2. از نظر ذهنی آن را علامت گذاری کنید

تقریباً همه چیز پس از خریداری در اصل ارزش خود را از دست می دهد. برای برخی از اقلام ، به ویژه اتومبیل ها یا وسایل الکترونیکی ، ارزش بازار اگر یک کالای دیگر جدید نباشد ، دماغ می گیرد.

از استهلاک برای تعیین اینکه مقدار مورد استفاده کمتر در مقایسه با هزینه استفاده نشده چه مقدار است ، استفاده می شود.

به طور کلی ، کارشناسان فروش مجدد توصیه می کنند که اقلام اگر هنوز کاملاً جدید هستند با نیمی از هزینه اصلی خود قیمت گذاری کنند ، برای هر چیزی با قدمت چند ساله 25 درصد و برای سایر موارد 10 درصد درخواست می کنند.

البته استثناهایی نیز وجود دارد. کالاهای طراح ، جواهرات عتیقه و قطعات پرنعمت همه با گذشت زمان افزایش می یابند ، بنابراین قبل از تعیین برچسب قیمت ، دسته کالاهای دست دوم خود را در نظر بگیرید!

بخاطر داشته باشید که کالاهای بلااستفاده ، به ویژه کالاهایی که هنوز در بسته بندی اصلی خود هستند یا برچسب هایی به آنها چسبیده اند ، مورد پسند بسیاری از خریداران قرار دارند و معمولاً با قیمت بالاتری به فروش می رسند.

3. کارت ویزیت احساسی را اضافه کنید

خالی

اگر بین خرید کوله پشتی عاشقانه ای که از سفر جالبی در اروپا جان سالم به در برده و خرید کوله پشتی که در تمام طول عمر خود در یک کمد آویزان شده بود ، انتخاب داشتید – به خاطر داشته باشید که هر دو کوله پشتی دقیقاً ساییدگی و پارگی یکسانی را نشان می دهند – کدام یک را انتخاب می کنید؟

فکر می کنید شاید کسی که با ماجراجو در سراسر اروپا همراه باشد خوش شانس تر باشد؟

سلام ، حداقل شما مطمئناً می دانید که با دوام است ، درست است؟

ارزش کالاهای فرسوده هنگامی که یک داستان سرگرم کننده یا احساسی داشته باشند که همراه آنها باشد ، به ناچار افزایش می یابد. اعم از این که ملک متعلق به شخصی مشهور باشد یا یک قطعه فیلم مشهور ، یک شی-متعلق به قبل با یک داستان به یاد ماندنی یا دوست داشتنی احتمالاً برای گروه های بیشتری از افراد جذاب خواهد بود.

البته ، یک داستان عالی همیشه کافی نیست. بعضی اوقات باید ادعاهایی را با نوعی اثبات پشتیبان گرفت ، مخصوصاً وقتی افراد مشهور یا رویدادهای قابل توجهی در این امر دخیل هستند!

اما در نظر بگیرید که آیا کالایی که می فروشید “روح و سابقه” دارد یا خیر ، و به مشتریان خود در مورد آن اطلاع دهید.

4. رقابت خود را بررسی کنید

آه ، این س ageال قدیمی: افراد دیگر چه کالاهایی را درخواست می کنند؟ این مهم است زیرا سرنخ های ارزشمندی را در مورد آنچه مردم واقعاً مایل به پرداخت آن هستند به شما ارائه می دهد.

به یاد داشته باشید شوق کلاه بچه از ’90s؟ برخی از مغازه ها به دلیل عرضه مدل های جدید حیوانات شکم پر ، ملزم به پیش خرید شدند و فروشندگان آنلاین هزاران پیشنهاد خرید اسباب بازی های دست دوم داشتند.

با این حال ، امروز فروش به یک خزنده کاهش یافته است و بسیاری از این اسباب بازی های دارای برچسب در حیاط فروشی زیر یک دلار به فروش می رسند.

تصور اینکه چیزی هنوز ارزش زیادی دارد زیرا در ابتدا برای آن هزینه زیادی پرداخت کرده اید ، یک خطای تازه کار است. آنچه امروزه در بازار دست دوم به سرعت در حال فروش است را مرور کنید ، و بینشی راجع به آنچه در حال حاضر برای خریداران جالب است ، کسب خواهید کرد.

نکته مثبت: ارزش واقعی چیزی فقط آن چیزی است که مردم حاضرند برای آن بپردازند.

5. عامل در هزینه های پستی

خالی

شارژ نکردن کافی برای هزینه های پستی سود شما را به دنبال خواهد داشت – با این حال ، درخواست زیاد خریداران را دلسرد می کند.

چند روش وجود دارد که باعث می شود هزینه کمتر از عاملی برای خریداران باشد.

  • با سفارش های بزرگتر یا زمانی که مشتری چندین کالا از شما خریداری کرده است ، هزینه پست رایگان را ارائه دهید. متناوباً ، برای خریداران برگشتی تخفیف در هزینه پست ارائه دهید. این امر افراد را به ادامه خرید با شما ترغیب می کند و به طور بالقوه می تواند منجر به فروش اضافی شود که ممکن است در غیر این صورت از بین رفته باشد.
  • به روشنی بیان کنید که فقط هزینه های واقعی پستی اعمال شده است. این سطح شفافیت باعث می شود خریداران احساس کنند که می توانند به شما اعتماد کنند و شما سعی نمی کنید چند دلار اضافی بدست آورید.
  • به خریداران اجازه دهید نوع پستی را که می خواهند انتخاب کنند. این به آنها کنترل بیشتری می دهد و ممکن است قیمت ها را قابل قبول تر نشان دهد. همیشه اعداد ردیابی را اضافه کنید تا بتوانند پیشرفت تحویل را در زمان واقعی مشاهده کنند.

6. قیمت خود را تعیین کنید اما انعطاف پذیر باشید

استفاده از اطلاعات بالا به شما کمک می کند تا هزینه تخمینی هر نوع کالا را بدست آورید. کلیه کالاها را در محدوده بالاتر از برآورد خود قیمت گذاری کنید.

برخی از فروشندگان اقلام خود را خیلی پایین قیمت می گذارند زیرا احتمال فروش فوری آنها بیشتر است. این عالی است ، اما ممکن است غافل شوید.

استعاره مرغ سوخاری را به خاطر می آورید؟ فروش خود را فصلی کنید. قیمت گذاری مقداری با مبلغی کمی بیشتر به شما این امکان را می دهد که ببینید آیا قیمت برای خریداران خوش طعم است یا خیر.

اگر فروش کرد ، پس یک دستور العمل برنده دارید.

اگر اینگونه نباشد ، قیمت احتمالاً خیلی زیاد است و می توانید به راحتی آن را پایین بیاورید.

همچنین لازم است در نظر داشته باشید که به افراد اجازه دهید پیشنهاد دهند یا یک برنامه زمانی ماهانه برای کاهش دوره ای هزینه کالاهای کند فروش داشته باشید.

این نوع انعطاف پذیری نه تنها شما را به مشتری علاقه مند می کند ، بلکه به شما کمک می کند مهارت های قیمت گذاری بهتری را در طول زمان توسعه دهید.

چه نوع تکنیک های قیمت گذاری به شما کمک کرده است که به عنوان یک فروشنده مورد علاقه در طول سالها موفق شوید؟ در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *